En massa babbel..

Det var otroligt skönt att duscha efter att tagit ett "svett pass" med Mio, sedan spåna boxar i allt damm. Efter det känner man sig inte fräsch någon stans! Men nu känns det bättre och jag tänkte gå ner och ta mig en macka innan jag kryper ner i sängen. Måste bara packa ner saker som ska med till skolan i morgon osånt där ni vet.

Efter det väntar helg, skönt som vanligt! För mig blir det alltså tävling lördag och söndag, men jag tävlar bara söndagen. Eftersom det är hemmatävling måste jag ändå vara där och hjälpa till båda dagarna. Det är mindre roligt.. Får se om jag kanske är med kompisar i morgon kväll också, lördag lär jag behöva sova med tanke på att tävligen börjar tidigare på söndagen.

ähh, känns som jag babblar. Nu ska jag stoppa i mig den där mackan.

Jo de var jag. Okej, då kanske vi ses då.

Lycka till!



Kram

sv: haha ja :D

hur är det med dig då ?

Sv: Varsågod!

sv: häliugt, bnja inte s¨å bremed mig :/

sv: vara med min bror du då? ;)




Kom ihåg mig?