Onsdag.

Sitter och fikar lite nu och ska snart fara till stallet. Ska fara till skogen idag och låta Mio springa av sig lite, det kan behövas! Så det blir lite konditionsträning med mycket skritt och galopp. Sedan hoppas jag på att vi inte går vilse igen och kommer till Hippo, det tog ju mer än två timmar innan vi kom tillbaka och det har jag inte tid med! Ska försöka sätta mig ner och plugga lite ordentligare ikväll för det blev inte så mycket gjort igår, jag var tvungen att se idol!

Jag skulle också behöva mig ut och springa.. Det var nån vecka sedan nu (utom idrotten på skolan) eftersom att jag fick en lite, väldiigt liten, förkyldning. Men det var ändå tillräckliget för att jag inte orkade mig ut i skoge. Det är ju så svårt att komma igån ändå.

Nu måste jag sticka iväg. Ha det bra!
/Elin ♥

sv: ahha ja med men de vågar jag erkänna (A) ;) ahhahaa

sv; Tack, jag hittade :D.

Gizmo är oxå lite i tjockaste laget.

Men Marre är perfekt. Skulle nästan bli glad om han blev tjock. De är typ OMÖJLIGT. Han får hur mkt hö han vill på vintern blir ca 20 kg per dag och 2 liter AVEL (foder med mkt protein) samt 1 liter betfor. Och ändå har han knappt något fett på kroppen. Vilken förbränning han måste ha...



Skulle nog kunna ge lite till både Gizmo och Mio.

Gizmo får bara äta hur mkt hö han vill under vintern samt 1 liter betfor och 2 dl renfoder.



Hoppas ni får en mysig ridtur i skogen. Längtar så till jag får rida mina prinsar!!!

i skellefteå :) `?

kikar in och hoppas att allt är bra med dig? :)

kram.

SV-.

härligt jo min med <3

Härligt!:D Det är sådär med mig, är jätteförkyld och huvudet värker! Men annars är det bra:)

sv. okej :)!

sv' idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. du själv då? (:

skönt att höra, det är si-sådär är ju sjuk men bortsett från det är det bra.

vad har du för dig? :)




Kom ihåg mig?