målning på G

Ovanligt att jag får målar jobb känns det som! Om ett tag ska jag ut och måla i lekparken.

Skulle egetligen ha hoppträning ikväll, men den blev inställd eftersom att det är SM på hippo. Så jag far och rider efter målningen istället. Mio var grymt dryg att rida igår, stark och jobbig. Hoppas på att det ska gå bättre idag. Jag får typ dåligt samvete när det går dåligt. Det känns som att jag har förstört min häst eller nått. Strunt samma!

Igår kväll blev trevlig. Jag och Johanna åt massa godis, satt och snackade om allt från himmel till jord. Senare på kvällen kom tre killkompisar hit, så vi snackade lite och typ åt mer godis. Vid halv två kom jag mig isäng men då hade jag ett stort problemas. Fredde hade ändrat språk på mobilen till typ kinesiska. Jag blev tvungen att ta fram manualen (eller vad dt heter) för att lyckas byta tillbaka.

Ikväll måste jag börja packa också för turkiiiiet. så jäkla kul det ska bli, även fast att jag ska dit med släkt.
Men oj nu blev klockan mycket. Måste byta om!

Kram! ♥

tack så mycket!:D

sv; Så mysigt =).

sv: okej jag håller på med en design åt en tjej

sv' ja, okej! (: för mej blir det mys med pojkvän hela dagen (:

sv: de är as brfa, lite trött efetr helgen men :)

dusj?

K R A M E N

okej va bra:) samma här! vad gördu? kram

SV:

hihi jo Erik är as bra !:)

låter härligt d !

KRAM<3




Kom ihåg mig?