fler bilder

Här kommer lite fler bilder från turkiet.



Har aldrig ätit godare mat och efterrätt som i turkiet, och kycklingwoken var en av dom godaste. Sedan efterrätten som hette Bombao, shit säger jag bara, Den är så jäklarns god! Vanilj glass och värsta choklad grejen. Choklad över huvudtaget måste ju vara det godaste som finns!

Det här var bara några bilder, I morgon kommer fler. Nu ska jag sova för i morgon måste jag upp åtta..
Ha det jätte bra. Puss!

sv; jag har inte gjort så mycket faktiskt, mest pluggat -.-' sjlv då =)?

s

jaha okej, härliga bilder! jodå det är bara bra:) vad gördu? kram

Heej!

Förlåt för sent svar.

Har inte haft tid med bloggen.

hoppas det är bra med dig kraaam!

svar' okej, vadå för tävling? (:

jag har varit med pojkvännen hela helgen (:

svar' okej, vadå för tävling? (:

jag har varit med pojkvännen hela helgen (:

svar' okej, vadå för tävling? (:

jag har varit med pojkvännen hela helgen (:

svar' okej, vadå för tävling? (:

jag har varit med pojkvännen hela helgen (:

svar' okej, vad kul (:



ja absolut (:

oo jag har oxå varit på det där båt stället , visst är det nån lång strand ? =)




Kom ihåg mig?