Söndag

Har endast hunnit med att dela ut all reklam och räknat matte idag. Tråkigt!
Men jag kan säga att jag hellre räknar matte än hålla på med reklamen. Det går ju bra när det inte är så mycket men asså det vägde 80 kg såg jag på en lapp, 80kg!!

Oj nu måste jag gå. Jag ska åka in med Mio till hippo. Vi ska ju kanske byta hopptränare och ska nu få träffa och prov rida för en tjej, det blir både roligt och spännande. Ha det bäst!

sv: jo det är det :)

tänk när julen kommer :)!

Härlig blogg!

Kul att du har häst, det är underbart!

SJälv ägnat mig mycket åt hästar i mitt liv men nu har jag en liten paus från det pga att jag pluggat på högskola och det tar rät mycket av ens tid.

Tävlar ni mycket?



E.

sv: Jag funderar på att antingen gå i Umeå eller i Övik :D

okej :D härligt, det är bra här :)

görs?

hur mkt tjänar du när du delar ut reklam då?:)

Svar: Idag åkte jag hem från mitt sommarställe och sedan gjorde jag inte mycket mer förutom lite nödvändiga saker :)

RE: hehe :) vad gör du då?

sv, Jag hoppas det (A)

va hääärligt :) haft en bra helg? :P

Sv; Tror också på något sånt där, precis som du säger att man känner igen saker. Något måste ju ligga i det. Sånt som gör livet lite mer spännande att leva när sånt händer! :D

sv: jo :P

hoppas du haft en fin dag=)




Kom ihåg mig?