bästavän.





Johanna Östensson.
Våra hemma kvällar med film och prat, alla ute kvällar med alla människor, allt skratt med våran humor är det bästa som finns. När man mår som sämst så finns du där och stöttar och du lyckas alltid göra mig glad. Alla minnen tillsammans på den korta tiden vi egentligen kännt varandra är oförglömliga. Du är den enda jag behöver och utan dig så skulle jag inte kunna leva. Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Hoppar du så hoppar jag, kanske bara ord? men nä jag menar det verkligen. Jag klarar mig inte utan dig Johanna. Du är mitt allt.

I morron kommer en ny dag, nu ska sova..

Pusss.

sv: tackar :D

fina hästar, dina? =)

sv: okej :D berätta lite om den? =)

sv: okej okej :D vad är han korsning mellan då? :D

krya på dig då! tack!

Elin.. du är mitt allt! Finns ingen som du.. Vad skulle hänt om vi aldrig hade lärt känna varandra? Jag tror inte att jag skulle vara den personen som jag är idag, Hoppar du så hoppar jag! älskar dig <3




Kom ihåg mig?