Kort skoldag!

Jag har nog haft härligaste dagen idag.
Jag hade ställd väckaren på nio men vaknade halv . Så jag hade gott om tid på mig. For sedan och träffade Elvira på skolan. Snackade lite med våran lärare om hur vi skulle göra o allt blev som vi hade tänkt. Vi promenerade först ner på stan och gick till Umeå sport och motion. Vi körde body balance i 45 in, passet började halv tolv och ah, det var rätt jobbigt. Det är även rätt svårt att hålla balansen när man inte gjort det så mycket förrut. Hur som helst. Sedan for vi och åt god lunch på Lobbyn. Det är så sjukt gott där!. Jag tog en kyckling sallad typ och elvira nåra mackor eller vad det nu var. Gott var det iaf!. Men sedan så slutade vi. Så jag for typ från stan strax efter ett. Helt galet skön dag. Och i morron blir den nog nästan också lika kort. Då blir det promenad/jogging innan lunch och efter blir det gymma. Nu ska jag ta och gå ner till stallet. Några bilder från idag kan ni få se också.


           Elvira och jag

          jag och Elvira



Pusss.

sv: hehe ska du göra idag då

sv; Härligt!

Min helg har också varit bra :)



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: tmp=e675dd9a064406bfab1f0c522f8ad042587633f1" rel="nofollow">http://prinzessiin.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-tavlingen.html?tmp=e675dd9a064406bfab1f0c522f8ad042587633f1 . Jag är nr 4.

Det hade varit jätte snällt! :)

p

den första bilden ser riktigt vårig ut :)

haft en bra dag?

p

svar- va härligt :) samma här!




Kom ihåg mig?