trevlig och kort kväll.



Det blev grillning iaf. Träffade först några vid älven, men då kom värsta regnmolnen och en stund senare började det regna, så vi drog till grubbe där det kom fler folk. Så vi var där ett tag och snackade och höll på. Det blev dock en ganska kort kväll. Det blev kallt och det fanns inte så mycket att göra, så många började fara hem. Tror jag ska sova nu faktiskt, känns skönt. I morron ska jag rida, plugga och försöka hinna med att städa lite. Men om det är fint väder som det tydligen ska vara. Så måste jag hinna ligga ute också. Men så varmt lär det nog inte bli. Aja vi hörs i morron.

Pusss.

Jag har ingen aning vad jag ska gor idag :P vgd?

sv: skönt att höra.

Hur har din helg varit?

sv; Härligt! :D

Haft en bra helg? :)

Ha en bra start på veckan i morgon! :D




Kom ihåg mig?