4 mars.

im back!

Måndagen började med att jag for in med Mio till hippo och hade en Dressyr lektion med lite hinder i slutet. Sedan lämnade vi av mio och for sedan och hämtade Samuel (minbror) sedan var det raka vägen till Mickels.
Efter en god middag så åkte jag till stallet och fick rida Camillas 4-åriga hingst. super fin häst och grymt snäll för att både vara unghäst och hingst! Efter det blev det hem igen och kolla på tv osv sedan sov vi hon Camilla och min morbror (martin).

På tisdagen vaknade jag och Samuel upp vid typ halv 10 och efter lunch så for jag och camilla till stallet igen. Den här gånger red hon först och visade lite sedan hoppade jag upp igen. Blev lite galopp också. Allt gick bara bra!.
Middag åt vi hos mormor  och morfar men medans dom var hos sina kooor, så såg vi film hos C & M igen :) Efter det for vi tbx till mormor och tog med oss väskorna dit och sov där.

Sedan nu idag så tog jag bussen hem vid tio, Samuel skulle vara kvar. Så nu är jag hemma, känns ganska skönt. Borta bra men hemma bäst. heh!, Har varit och ridit Mio en snabbis också:),
Ikväll så ska jag ju sova hon Johanna. Det blir tacos och annat, skriver mer om det i morron:). Lägger in lite bilder nu från Mickels.

 
 att han är snygg lille George?(a)

Mormor och morfars katt ..

Fick hem skorna från skopunkten också!:)


Såå kommer lite fler bilder sen. Men nu ska jag ta och göra mig iordning. Ha en bra kväll!;*

Pusss.



Kom ihåg mig?