Onsdag.

Johanna for hem till mig efter skolan. Vi typ fickade, snackade om saker och bytte sedan om innan vi for till stallet.
Jag har verkligen inget att skriva.. Vanlig dag på skolan, allt gick bra i stallet osvosv. Mio var iof jääävligt stark idag, men i slutet fick jag till det. När jag sedan kom hem for jag direkt ut och sprang. körde lite intervaller osv i uppförs backar, osv. Trött blev jag! Men det känndes riktigt skönt när jag kom hem! Åt sedan middag och hoppade in i duschen. Nu ska jag snart fara ut och vara med folket, som vanligt! men det finns inget att göra här hemma.
rooooligt inlägg!... förlåt. bilder från idag försvann också. Jag är på halvt dåligt humör. Höll på dampa sönder på skolan, för att en person är allmänt cp! Ursäkta mina vackra ord men ni skulle bara veta! Tur att det finns en väldigt speciell person som alltid gör en glad!!



Johanna, såklart! Vet faktiskt inte vad det här är för bild, hittade den nyss,
Puss på dig älskade vän;*

sv; Härligt!

Jo, min dag har också varit bra. Fast kändes onödigt att gå till skolan eftersom vi bara kollade på film xd

ockso blogga sen januari!

Älskar dig elin<3 HAha hur fick du tag på den dära bilden xD?

Johanna är söööööööööt




Kom ihåg mig?