Lördag.

Ursch vad dåligt jag sov i natt.. hostat hela natten och även haft sjukt ont i ryggen..
Detta gör mig inte taggad för tävling i morron.
Jag får helt enkelt spara krafterna till i morron och tagga
 upp mig själv då!
I kväll ska jag och några bara ta det lugnt i en våran lokal. Blir lite musik o prat.
dock inte så sent med tanke på att jag ska upp tidigt i morron. Vi måste hinna städa också, blir alltså ingen mer uppdatering idag, det blir efter tävlingen i morron. Nu ska jag skynda mig in i duschen.
 Jag lovar bilder från i kväll som ni får se i morron.
Ha en jätte bra Lördag;*

tack så mycket :D

sandviken och är 13 :)

sv: nice, typ chilla och så! :D

jag vet inte riktigt än :P

sv; Ja, det har jag. Har du? :D

Ska vi lägga till varandra via blog lovin? :*

sv; Allt blir så tråkigt när det regnar :( Fast man kan sitta vid datorn utan att känna sig dum för att man inte är ute (A) haha

uma

sv: japp :) själv söt? ^^

yes jag har haft det jätte bra ;D själv? god natt :D

sv; godnattgodnatt :) jarå, själv? :)

sv: okeej :)

jag&mina vänner har haft överraskingsfest för en av mina kompisar :D hihi

Sv, Lycka till i tävlingen:) ska nog bara ta det lugnt och deaga ida, dagen har typ precis börjat för min del:) e det hinder el dressyr du ska tävla?



http://www.sinnerz.blogg.se



Japp det har jag, har du? (sent svar)




Kom ihåg mig?