Sundsvall

Hejsan!
Ligger just nu i sängen och väntar på att Johanna ska vakna. Kan inte sova så här länge, jag får så otroligt ont i ryggen.
Men idag ska vi antingen fara till stranden och bada, eller så ska vi åka in till stan. Men det beor på vädret.

Ska berätta lite kortfattat om dagarna som varit. Jag kommer ju hem imorgon.

Tisdag: Jag kom hit vid 12. Vi åt lite lunch osånt, sedan åkte vi till det här huset som vi bor i. Det är typ huuuur stort och snyggt som helst! Ni ska få se bilder sedan. Jag och Johanna bor då i ett litet hus brevid som är jätte mysigt! Hur som helst började vi med att Johanna visade mig runt lite. Sedan blev det sol och bad. Efter middagen for vi ut och träffade några av Johannas sundsvalls kompisar.

Onsdag: Vi klev upp klockan nio och for ut och sprang/promenerade. Sedan hoppade vi rakt ner i vattnet. Fy tusan vad skönt  det var! Vi gick sedan tillbaka och  bytte om osv för att sedan gå tillbaka till det så kallade "dyket" och solade och badade. Men vi blev inte kvar där så länge, för sedan skulle vi hem igen för att duscha och fixa oss inför gatufesten.
När vi kom dit var det helt sjuuukt mycket folk. Typ 20.000 eller vad nån nu sa. Men vi började med att gå runt och kolla lite överallt till sedan vid typ 22.30 började ett band, som heter Rydell & Quik, spela. Åh helvete vilket drag det blev. Dom spelade några gamla låtar men även nån metallica, kiss (osv) låtar. Jag och Johanna lyckade ta oss längst fram. Där stod vi och hoppade och skrek tills allt tog slut. Shit vad kul det var, riktigt lyckat!
Taggade blev vi på att fylla 18 också, krogen, dansa heeela natten! åhhhh!!

Torsdag: Började vi igen med att springa och sedan hoppa ner i vattnet. Sedan efter att vi ätit lunch så for vi iväg och badade på en sandstrand. Bergafjärden hette stället och det var hyfsat stort med ganska mycket folk. Det blev mycket solning, men det klart att vi badade också! Där blev vi kvar till typ sju - halv åtta något, då solen började gå ner. Då fick vi hämtning och fick sedan godaste middagen på länge! Inbakad fläskfilé med sallad och annat. Jag och Johanna for sedan ut igen och gjorde inte så jätte mycket. pratade lite med några osv.

Jag har sjukt kul här och vill helst inte komma hem. Fint väder har vi haft (än så länge) vi har som sagt solat en del och gjort massa roligt. Helt galet mycket snygga killar är det här också (a) haha!
Nu vaknade Johanna så att vi ska nog äta lite frukost och sedan bestämma vad vi ska göra idag.
Alla bilder kommer senare när jag kommer hem.

Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi i morgon;*



Kom ihåg mig?