8 Jan.

Shit vad svårt det var att somna tidigt i går. Det gick seriöst inte!
Jag gick isäng typ halv elva och läste en bok (eftersom att jag inte var trött) till typ kvart över elva. Sedan provade jag sova, men icket!, typ tjugo i tog jag upp datorn i sängen och satt och pratade med Elvira tills att jag hade skrapat ap-nitlotten Sedan så provade jag sova ingen, men nope  halv ett gick jag ner och kollade lite på tv med pappa, såg typ CSI eller något. När klockan blev kvart över ett (ungefär) så gick jag och la mig i igen, DÅ kanske jag somnade vid två eller något, lyckat. Var ju lagomt trött när jag skulle upp halv 7

Första dagen i skolan idag då efter lovet. Var inte ett dugg taggad. Det var vanlig dag fast vi fick ändå sluta lite tidgare :)
Efter skolan gick jag hem och fikade, bytteom sedan gick jag vidare till stallet. Klockan halv 9 kunde jag tillslut sätta mig och äta middag.. Lite sent enligt mig. Men så kan det bli ibland.
Nej nu ska jag sätta mig och kolla på lite kläder i Ellos katalogen, Puss!

Btw, Bloggen ska fixas till i helgen förhoppningsvis!




Kom ihåg mig?