7 Jan.

Klev upp tio idag! åt frukost och såg lite på tv igen:), Sedan for jag till stallet, Där var jag med Mickis,Johanna och Amanda. Vi for och tolkade med Tom & Jerry, Så sjuuuukt kul det var! Jag ramlade av skranan typ hela tiden? och typ ner i diken 3 gånger;p Aja grymt kul vare, det måste vi göra om!:) red även älsklingsMio sedan:)

Skulle typ vara med Mickis nu men jag tror nog inte det blir så. Plus att det är ju skola i morron så jag ska nog försöka gå isäng tidigt, Vilket jag säkert inte kommer att lyckas med. Men man kan ju alltid försöka:)
Jag har hunnit med ganska mycket nu under Jullovet, Varit med kompisar. åk skrana både bakom häst och i backar;p. Varit på stan. Haft jul och nyår, det får man ju inte glömma! Kollat på gaanska mycket filmer, Nåra av dom är:
Twilight. Heartbreak hotel. A walk to remember. Bring it on: all or nothing. 13 snart 30 .27 dresses. Jeff Dunham, Spark of insanity. Just married. Titanic. Kung fu panda. envy.
Dom bästa var nog: Twiligt, Heartbreak hotel, A walk to remember och Bring it on var också kung!=)
Men guuud jag höll på glömma, jag har ju träffat Robin Bengtsson!, snyggaste killer ever!!!!
Lovet har verkligen varit underbart och jag har verkligen typ bara tagit det lungt och bara gjort saker som jag viljat göra.
och jag saknar verkligen inte skolan.. Klart att jag saknar nåra. Men ändåå! usch.

Aja hare jätte bra, puss&kram

Ska vi hitta på ngt på typ frekväll?

Ska vi hitta på ngt på typ frekväll?

Ska vi hitta på ngt på typ frekväll?

Twilight & bring it on är BÄST! :D

//Hanna i din klass




Kom ihåg mig?