16 Jan.

Kom nyss hem frång Johanna. Så det blev att jag for dit!:)
Fick se deras nya hund Ronja, Suuuper söt! Sedan färgade jag och Amanda (hennes syrra) Håret på Johanna. Det var typ röd färg. Färgen som blev kvar gjorde jag och Amanda slingor i vårat hår av. Fast som tur va så syntes de inte på mig, Men på amanda som är blond, Tänk er! ;)
Sedan så fick jag lösnaglar, haha ;) Också kollade vi på American pie, drack smoothies, cola och åt massa godis som Johanna tvingade i mig. Men vi hade roligt. Men nu måste jag nog isäng klockan tolv en fredag? jaa, ska ju träna i morron kl 09.00. Yoga blir det denna gång. Får se hur det går.
Lite bilder från i kväll

Naglar! ;)


Johanna och Amanda ;), Jag vet att bilderna är dåliga, men det är mobilbilder;p

Fin blogg! :)

Lösnaglar äger:D




Kom ihåg mig?