9 Feb.

Ännu en ny vecka. Textilslöjd två timmar på morgonen. Satt och stickade på vanten, Är redan less och jag har en till vante att göra.. På svenskan ska vi skriva en deckare som vi bara har fyra lektioner på oss att göra, tack!?..  Ingen läxa i veckan, ett musik prov. Men det var inget svårt. Men därimot No och engelska nästa vecka. jag verkligen hatar no!
Sedan efter skolan blev det ju som vanligt stallet. Mio var jätte duktig idag men lite trött efter träningen som var igår. Men bättre väder idag iaf. Så vi tackar gudarna!(a).

Imorron så ska jag och Elvira åka till stan efter skolan och leta någon praoplats. Någon som har nån bra idé? :)
Vi vill försöka hitta nått fik/resturang som vi kan praoa på, men vi får se vad vi hittar :),
Sedan ska jag åka till Johanna. Vi ska promenera en mil, önska oss lycka till!

Näe nu ska jag försöka ta och skynda mig isäng. Godnatt;*

Pusss.

haha :P




Kom ihåg mig?