16 Feb

Hej alla!
Kom ganska nyss hem från Johanna. For dit efter middagen. Vi åt som vanligt massa godis och annat onyttigt och såg på två filmer. American Pie och Min fröken är en utomjording eller "Vikarien" . American pie är ju bara humor men Vikarien. usscch vad hemsk den var...

       

Klev upp halv nio igen i morse. Åt värsta hotell frukosten med massa gott! Sedan pluggade jag lite igen.. När mamma och pappa sedan kom hem efter en promis så gick jag till stallet. Red i en och en halv timma. Mamma hade gjort allt i stallet så jag kunde ägna lite mer tid åt själva ridningen.
Tror att jag sedan kom hem vid halv fyra. Då stod mamma och bakade massa gott till onsdag då jag fyller år! ;d
Smakade lite och sedan åt jag middag. Bra ordning.. Måste bli skärpning nu med sockerberoendet känner jag.
Tog sedan en snabb dusch och gjorde mig i ordning för att ta bussen till Johanna.

Måste tror jag ta och hoppa isäng snart. Jag är ju ledig i morron!!!! en hel dags komp för öppethus dagen. Rätt skönt! Men i morron ska jag iaf på stan med farmor för att få köpa lite kläder som blir födelsedags present. Hoppas ni som inte går på grubbe får en bra skoldag i morron. Hade bääst;*

Pusss.

ida

jo bara fint :)




Kom ihåg mig?