Ny säng!




Woho min nya säng är här, skön som tusan!

den ser riktigt härlig ut! :D

fin blogg. :)

läs min blgg & kommentera gärna ^^

vad roligt =)

Bara bra tack :) själv babe?

snygg säng :P va blev det för mobil då?

ja med :S oh härligt, hoppas du drömmer söta drömmar i den nu ;)

åh de va ja som skrev :P

okej. jag är hos pontus just nu blir snart tv antar jag! :)



jag kom vidare i månadensblogg, vore jätte snällt om du röstade på mig jag är nummer 2.

kram. <3

Supersöt blogg!blir inspirerad haha :D kramar <3

sv: okej toligt :P ja var på bio och såg ebck :P va hände rimorgon då?:P

sv; okej :)

Den ser bekväm ut :D

Tack tack <3



vad ska du göra idag då??

sv: hhaa näe vi får gråa och trista scheman, fast du går väl på gymnasie eller? ^^

åå vilken mysig säng! xD

avundsjuk.min säng är så hård



besök gärna min blogg- flyttar som 17 åring till Spanien

sv:jodå det är bara bra. kan inte du ställa en fråga i min frågestund :d

sv: tack :)

okej haha :d det va väl bra :p

jarå :) med dej då?:)

härligt :D

ja bara bra, med dig? =)

sv: aa okej segt :/ eller tolihgt aknske??:P skola för mig med sen träning efter de :P

ja det är det xD sj?

sv: mjaa... de e ju alltid kul att träffa kompisar?:)

Fint överlast och härligt med ny säng ;)



Gillar du skor? :)

Testa gratisskor.se, supersmart grej! :)



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=14011




Kom ihåg mig?