Månadens blogg, augusti

(Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar!)

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4

Nummer 5

Nummer 6

Nummer 7



Reglerna är lätta!
rösta endast en gång!
ni måste inte ha en blogg för att rösta.
och ni får rösta på er själva ( 1 gång ) om det känns nödvändigt:)

Säg till om det blir några problem eller om ni har frågor. 
Tävlingen avslutas på onsdag eller torsdag. ( beroende på vad jag hinner)
Nu är det bara att sätta igång. Good Luck!

okej,filmkväll med en kompis =)

Ida

Åh vad kul att jag kom med! :D



Röstar ju såklart på mig själv. Nummer 4 :)

röstar på nr 4. =)

Nummer 4! :)

va kul att jag kom med.

Jag röstar på mig själv XD

Röstar på nr 4 :)

nr 4:)

ada

nr 5 :D

5

nr 5

moa

jag röstar på nummer 5

Wihou kom med :)

Kulkul:)

röstar på mig själv nr 7 ;D

Hej ! :)



Vad tycker du om den nya stilen '' gummisnoddar runt benen ? ''



Sök in i min blogg www.naaimas.blogg.se

Läs , se och skriv din egen åsikt =)



Puss & Kram // Naima

Nr 4 :D

jag röstar på fem :)

Nr 4!!

Jag röstar på nummer 5 :)

Alltså. Nummer 4 är enormt cool! Jag röstar på den!

nummer 5=)

weey!:P rösta på nr 2 vetja!:P

Ida

5

ada

nr 5 :D

Härlig blogg..

naw vad kul!:D trodde inte jag kom med!:)

Självklart röstar jag på nummer 5

Moster M

5

jag röstar på nummer 5 ^^<3

HAHA I know. XD Damn, you caught me.

Nr...4 :P

Nr 4 :D

haha räknade inte me att få va med xD kul ^^

Nr 5 bexx

Hahaha opps! :)

Nummer 5 ^^<3

nr.4 :)

Nummer 4

Nr 4.

jag då?:)

Jag röstar på nr 3!!!!!!!




Kom ihåg mig?