Brölopps duellen



Jag så förresten på bröllops duellen igår tillsammans med Emiley.
grymt rolig film!
Den handlar om Liv & Emma som drömmer om perfekta 
bröllopet en speciell tid och datum.
När deras killar friar blir dom helt hysteriska och bokar bröllopet med desamma.
Det som händer är att det sker ett misstag och bokningen blir samtidigt.
Dom börjar nu att bråka för att en av dom måste byta datum.
 men ingen vill ju det!
Det bästa var att det inte alls slutade som man trodde!

okej, vet inte =)

sv; okej, lite olika sådär ;)

ställ gärna en fråga i min "nästan!frågestund ;)

Hej hej :) tänkte bara tipsa dig om min outlet-blogg där jag säljer massa kläder väldigt billigt, saker jag knappt använt eftersom jag har för mycket kläder.. Tycker därför det var en toppen idé att sälja massa kläder så att andra kan få nytta av dem, kanske finns något för dig :)

ta en titt på : Http://lisettee.blogg.se/outlet



Tack för tiden, kram lisette! Skriv så snabbt du är intresserad så ordnar vi de..

Åhh, vill se!!! =) den verkar riktigt rolig! ^^

Okidoki, det ska jag göra då :P

Den är bra den! :D




Kom ihåg mig?