avslutad

Till Månadens blogg ( Vill inte kalla det för "veckans blogg", för jag kommer inte ha en tävling varje vecka!)
Alltså, ni anmäler er här och ingen annanstans!
Och gör det nu!

P U S S & K R A M !

ja =)

står över denna gång =)

SV; okej :)

klart jag är med! :)

jag är gärna med och tävlar om att bli månadens blogg:D

Ja jag är med.;)<3

jag är med :)

jag vill vara med

sv; japp, hoppas du får en bra helg! ;)

sv; jag ahde gärna vart med, men eftersom jag ska bort nu tills tisdag så får det bli en annan gång!

K R A M E N <3 =)

jag vill verkligen vara med :) puss

Önskar dig en skön fredag i värmen..

god morgon! =)

Allt bra idag? =)

Absolut!:)<3

Ida

Jag är gärna med! :)

SV:

visst kan jag va med

sure , e med :)

Skulle gärna vilja vara med!:)

sure, jag villvara med! puss




Kom ihåg mig?