Trött och kall.

Hej på er.
Vaknade i morse och höll på frysa ihjäl, jag hade glömt att stänga fönstret och det tog en halv timme innan jag tillslut sprang upp ur sängen. Dåligt väder idag igen *suck* Men i morron och på torsdag, alltså valborg, så ska det tydligen bli bra väder. Så snäälllllaaa låt det vara sant!
Hur som helst så hade vi redskap på idrotten idag, inte roligt och verkligen inte min grej.. Jag hatar idrott! Men sedan efter idrotten hade vi språk, jag har engelska/svenska som är dubbel timme idag, fast det är lunch emellan och på andra timmen fick vi se på en dokumentär om barn som sitter i fängelse. Inte så roligt att se hur dom blir behandlade.. Men det jag ville komma till var att vi fick fika! Kladdkaka var det, och det är ju verkligen det godaste som finns.

Efter skolan idag så hade jag ju inte Mio så Johanna följde med mig hem. Efter att vi hade ätit middag så for vi till grubbe och träffade lite kompisar. Vi var inte där så länge för Johanna hade ingen nyckel hem så hon var tvungen att fara då o då gjorde jag också det. Nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives, som jag råkade missa lite av början på..

Nä nu tog Desperate slut, ska läsa lite FRIDA nu sedan ska jag nog hoppa isäng. Är väldigt trött, och ute var det gryymt kallt så jag fryser fortfarande.

Pusss.

Jag håller oxå på att frysa ihjäl!!!!

sv: det förstår jag. Tack och här är det bra:) hur är det med dig då?

Erkänn, Frida är den bästa tidningen! och VR (=



Idag har det varit 22+ här hemma hos mej!

kram




Kom ihåg mig?