Fredag



Startade dagen med en härlig ridtur i skogen. Blev dock bara skritt då de bara var blåis i skogen.. Väldigt synd! 
 
Igår däremot så öppnade vårat nya köpcenter vid Ikea, Avion som de heter. Jag tänkte mig egentligen bara dit en snabbis men så mötte jag en gammal vän som jag inte sett på flera år så vips hade två fyra timmar sprungit iväg. Vi se min gammla kändiscrush, Robin Bengtsson som uppträdde. Sen bjöds de på bubbel, goodiebags, massa bra erbjudanden, bra musik osv. Var egentligen inte shoppingsugen men när jag väl börjat så vill jag juha allt. Märks att jag är på stan såå sällan. Vi tog även en lunch och sedan rullade jag hemåt igen. Senare på kvällen så for vi till PeKa (de var bokat på Hippo) och red. Om jag ska vara ärligt så sitter vi som fast just nu. Hoppas verkligen jag kan tajma in en dressyrträning snart! 



Kom ihåg mig?