Fredag



Utan att bli av med fler timmar på schemat så slutar jag numera klockan 15 på fredagar. Det är helt otroligt! Jag hinner rida medan de är ljust och för första gången på lääänge kommer jag kunna göra planer med kompisar på fredagskvällar om jag vill. Men ikväll väntade bara massa balsam för själen. Först en ridtur på Bulan som var väldigt pigg. Endast ett bocksprång men jag inväntar att detta bara är början nu när de blir lite kyligare i luften. Gäller att hålla igång honom nu!! Men jag älskar att han är så livfull det vill jag inte ta ifrån  honom så länge han inte håller på att lämna mig på backen. For sedan hem för en underbar 4km joggingrunda. Chansade och spran in på en skogsväg och det ångrade jag inte. Jag skrev väl aldrig om att jag var på förlöpning på Salomon Trail Tour i onsdags och blev väldigt inspererad av att springa i teräng. Fler sånna rundor måste de bli! Ni vet när man knappt tänker på hur kuperat det är för att man hela tiden måste se var man sätter fötterna. 
 



Kom ihåg mig?