Hoppträning igår

 
Igår blev tyvärr hoppträningen inställd men jag och mamma åkte in med Bulan som vanligt ändå. Dom andra i gruppen ville också träna iallafall. Blev inget komplicerat. Lite travbommar och sedan hoppade vi fram på ett täcke på volt och sedan en linje. Hade tänkt att tänka lite mer markarbete. Men Bulan kändes så vanvettigt fin så mamma höjde upp räcket till andra räcket på linjen, till typ 1m. Vi bara flöög över (längtar till jag kan säga så på hinder över 1.10m) Blev inte många språng utan travade sedan av. Ett pass på totalt 40 min och sedan var jag till och med hemma och i säng 23.30. Rekord! Mamma agerade banpersonal så hon hade inte tid att filma. Men det var kanske lika bra nu kan jag leva på den känslan jag hade ett tag!
 
Idag väntar en skogstur i solen. Helt underbart!



Kom ihåg mig?