Helgen.

 
Har jobbat även denna helgn 12-16 lördag och söndag. Korta pass alltså. Lördagmorgon var jag i stallet och söndagmorgon tog jag sovmorgon. Sviiinskönt! Avslutade en jobbhelgen med ett ridpass på Hippo med prinsen. Skulle hoppa lite men det blev inte riktigt som jag tänkt. Bulan hade en del energi och jag fick inte riktigt det utrymme som jag hade behövt för att kunna hoppa honom. La mig på en volt för att få honom avslappnad och få fullt fokus. Efter en stund kändes han skiiiitfin så då la jag mig på en tajt åttvolt över en cavaletti. Ja, sista kvarten var han verkligen skitfin!
 
Bilden ovan tog jag efter passet. Tar såklart fram kameran då Bulan står lite stiligt. Sedan ser jag att Bulan heeelt sätter fokus på något där ute. Så medan jag tar bilden säger jag till mamma (som borstar benen på honom) att han  spänner upp sig för någon så var beredd). En sekund senare gör han en tvärvändning ut ur boxen och iväg. Som tur var var alla dörrar stängda så han hittade hö istället. haha. Suck!



Kom ihåg mig?