Fredag.

 
Igår jobbade jag 10-19 och begav mig sedan direkt till stallet. Som tur var fick jag sällskap med ut på en lugn ridtur. Stod sedan bara och pysslade på med honom lääänge. Idag firar vi ett år ett år ihop. Shit vad tiden går fort! 
Är så glad att jag fann denna underbara kille. Han är en sådan speciell kille som kräver mycket tålamod och mycket tid. Jag är så himla förväntansfull på hur hur långt vår relation kan gå. Då menar jag inte hur bra vi kan prestera utan hur starkt vårt band kan bli. Han har så ofantligt mycket mer personlighet än vad Mio och Raspen hade. Men jag är helt säker på, att om jag spelar mina kort rätt hela vägen, så kommer detta bli något magiskt! Världens finaste kille!
 
Vi firar ett år, denna fredag, med morötter och träning för Erik Berggren. Jag är riktigt taggad!

Den som söker skola finna...och tänk vilken tur att vi hade Jenne vid vår sida.
LillPrinsen <3




Kom ihåg mig?