torsdag

Fördelen med att vara ledig en dag i veckan är att man verkligen tar vara på dagen. Idag klev jag upp strax efter sex för att äta frukost i lugn o ro och sedan åka till stallet. Väl i stallet. gjorde jag allt de där vanliga och sedan hade jag en stalldejt med kusin och min faster. Emmy fick rida och det blev premiär på gårdens nya ridbana. Rätt tung just nu men kommer bli hur bra som helst när den har lagt sig! 
 
Därefter åkte jag till stan för dejt nummer två. Backträning med pappsen. tre varv uppför bräntberget. FYFAN. Men jag klarade de på första försöket, sjuuukt nöjd. De andra två blev de dock prommis sista biten. Sinnessjukt jobbigt men galet roligt. Hatkärlek är ett bra namn. Dessutom kom de lite regn på det, riktigt skönt! Hade nästan kunna slippa en dusch.. fast nej! 
 
Efter snabbdusch hos mamma å pappa så åkte jag på stan för tredje dejten. Lunchdejt med Kajsa. Inte träffat henne på år å dar så vi hade lite att ta igen. Lunch blev de på Vezzo och jag, hungrig som en varg, kastade i mig en stor portion pasta, fick snabbt ont i magen men blev ganska snart sugen på mer,  haha. min mage är knäpp! #Alltidhungrig.
 
Nu däremot väntar en sista dejt. Med karln min. Ska bara väcka honom först.
 
 



Kom ihåg mig?