Söndag

 
Har jobbat 8-16 idag. Inventering första tre föjt av lunch och sedan sista fyra i butik som vanligt. Timmarna rullade lite segt efter lunch men med härligt kollegor går tiden åt ändå. Åkte sedan direkt ut till Bulan. Hade tänkt rida egentligen men med pudersnö på is, storm och kolsvart ute så kändes det kanske lite väl spännande. Jag fegade ur helt enkelt. Så det blev en prommis. Gick rätt bra på väg bort men påväg hem var det en ställning som levde om pga av blåsten så han gick i en samlad trav halva vägen hem. Sedan lugnade han ner sig och gick i en väldigt ökad skritt resten av vägen. Jag försökte hänga med så gott jag kunde men gjorde flera halter i mellanåt för att han skulle lyssna. Så det löste sig bra ändå. Tog sedan in alla hästar och pysslade på lite innan jag åkte hem för middag. 



Kom ihåg mig?