Onsdag

Klev upp åtta imorse för att åka till stallet. Jag och Bulan fick sällskap av Johanna och Gucci för en skrittur. Just nu är det ju endast blötsnö och is tyvärr så det går helt enkelt inte att göra mer än så. Man får bara göra det bästa av situationen och vara glad för att jag kan åka till Hippo tre dagar i veckan för att kunna hålla igång. For sedan hem för dusch och lunch innan ett besök på vårdcentralen och apoteket. Fick åka till Teg för att köpa medicin då den jag har + en som är snarlik, bara fanns där. Går heller inte allt beställa och är förmodligen slut i hela Svergie. Suck! Hoppas dock att storpacket jag köpte idag ska räcka till återbesöket i Mars. Sedan vill jag helst slippa detta.. Annars väntar en lugn dag här hemma. Ska gräva ner mig i ny bok om kommunikation med häst. Hoppas på att lära mig massor!
 



Kom ihåg mig?