Måndag.

Shit, redan måndag igen. Vart tar tiden vägen egentligen? 
Igår blev en lugn dag. Ingen sovmorgn dock. Klev upp sex för att åka till stallet. Släppte ut hästarna, mockade, smorde lite grejer och tog ut prinsen på en sväng. Har förövrigt alltid trott att jag överdrivit när jag sagt att det tar 30 min att mocka Bulans box. Men jag tog tid igår. 40 min.. Han är inte renlig och jag är väl hyffsat seg och noggran. Men alltså.. 40min?? Med Mio och Raspen tog det fem minuter dom gånger det tog längst tid..)
 
Efter lunch for jag och Tomas en sväng på stan. Lite klädbutiker, möbelbutiker också Hööks såklart. Blev även en fika på Waynes för ovanlighetensskull. Hade längtat efter en Chailatte alltför länge! Kom sedan hem till en svingod  pasta med köttfärssås och ett vitlöksbröd. Detta framför TVn då "War Horse" rullade på femman.
 
 



Kom ihåg mig?