Gott nytt år!!

Hej igen!
Efter alla mellandagar på jobbet med en himla massa att göra så avslutade jag med att städa min avdelning heeela tisdagen då det var lite lugnare med folk. Slutade kl 18 på tisdag och åkte sedan direkt till Hippo där mamma var med Bulan. Hon ägnade hela dagen till att hämta hö, fixa i stallet och köra hästen till Hippo (med hjälp av pappa som också var snäll och ställde upp). När jag kom dit hade hon hunnit raka och borsta honom. Han bara stod där och blänkte som aldrig förr. Snacka om att jag är bortskämd.. Blev ett ridpass med lite hinder och Bulan skötte sig exemplariskt. Han var väldigt pigg men lättreglerad och jag bara satt där uppe på hans rygg och log. Därefter fick han sig en dusch innan vi åkte hemåt.
 
På onsdagen började jag dagen tidigt i stallet för att sedan hinna hem till brunch kl 11. Mamma och pappa dukade fram massa bröd, yoghurt osv. Sedan slappade vi bara framför TVn, hela familjen. Händer typ aldrig så det var vääldigt uppskattat! Strax efter fem skjutsade jag sedan mamma och pappa till Stöcke där dem skulle fira nyår., hos stallägarna alltså. Sedan rullade jag vidare till Obbola för superdupergod middag med Tomas familj. Blev en lugn och skön kväll innan vi sedan, vid ett, rullade för att hämta mamma och pappa. Passade på att ge Bulan en nyårspuss också. Då stod han lugnt och åt, vilket han tydligen inte gjorde på tolvslaget. Men inga sår eller skador så det var bra!
 
 



Kom ihåg mig?