Onsdag

 
Födelsedagen började med att mamma och pappa plingade på dörren strax efter sju på morgonen innan dom for på jobbet. Super mysigt! Därefter åkte jag till stallet och Bulan bjöd på den mest oväntade presenten som gav mig glädjetårar. Tror till och med han blev förvånad när jag överöste honom beröm efter att ha gjort en långskogsritt utan bråk och med alla hovar i backen i ALLA gångarter. Vi båda var helt enkelt väldigt glada hela vägen hem. Alltså jag säger då en sak Fy skam den som ger sig, hårt arbete lönar sig alltid!!Självklart betyder inte detta att det föralltid kommer vara bra, men det är helt klart ett stort steg i rätt riktning! 
 
For sedan på stan och handlade massa grejer. Köpte mer än vad jag orkade bära.. Tur att man kunde lämna i bilen emellanåt, mohaha! Nu har jag och Tomas precis ätit polled pork hamburgare och ikväll väntar en lugn kväll. Sparar resten av alla to do's till imorgon.



Kom ihåg mig?