Helgen.

 
Helgen i hästväg blev inte riktigt som tänkt. Jag longerade Bulan i fredagskväll och med hans bockar i galoppen i början så lyckades han trampa av sig ena bakskon.. Så på lördagen kom hovslagaren istället för att Rebecca hoppade. Lite typiskt med inget att göra något åt nu.. Så mamma tog en prommis med honom istället och igår blev det en sväng i skogen. Bulan var väldigt tittig och lite smådryg. Antagligen för att han fick vila på lördagen. Men fick även veta sedan att det har flyttat in renar i den skogen för tillfället. Så det kan ju också ha varit en förklaring. 
 
Har även jobbat i helgen och här hemma har det varit fix inför igårkväll. Tomas och hans pappa gjorde ett jätte ryck med lite grejer som behövde fixas och när jag sedan kom hem blev det dammsugning för fulla muggar. Bjöd som sagt på fika på kvällen och jag ler när jag tänker på att frysen blev fylld av älgkött, kyckling, fisk. Fönster och bord blev fyllda med fina blommor en en stor, fin lyckta. Köket fick fler bra att ha grejer. Samt en big popper och en soda streamer. Även börsen fick sig pengar och presentkort. TACK TACK TACK! ♥♥
 
Efter tio timmars sömn är jag definitivt redo för en ny arbetsvecka. 



Kom ihåg mig?