Söndag

 
Har haft en väldigt skön söndag! Var i stallet vid 8.30 då vår hovis kom strax efter och värkade bakhovarna. Därefter for jag och Johanna ut med hästarna i skogen. Både Bulan och Gucci fick en promenad av våra mammor så dom var rätt pigga. När man rider först, oavsett bort eller hemåt, får man driva på lite. Men så fort han är bakom blir han galet pigg och stark. Så vi turas helt enkelt om att gå först. Jobbade sedan 12-16 och skyndade mig sedan hem för att se VM-finalen. Tycker det är galet bra att Roffe kom fyra men jag förstår honom. Han gick in i Final Four som trea men fick sedan tävla med alla andras hästar och fick ingenting alls. För dom handlar det om så himla mycket så jag förstår nog knappt besvikelsen.. Måste även tillägga att Jeroen Dubbeldam en värdig vinnare!



Kom ihåg mig?