Min helg.

 
Den här helgen har trots allt varit helt okej. I fredags hade vi After Work med vår avdelning på jobbet. Sällskap fick man också ha med sig så jag tog såklart med Tomas. Så vi var på Oleary´s där vi såg hockey, åt hamburgare och drack öl. Ja, att jag skulle se hockey var kanske rätt otippat men trevligt var det! Igår, lördag, jobbade jag och for till stallet efter det. Sedan väntade en skön kväll framför semifinal i Gladiatiorerna. Idag däremot ringde klockan tidigt. Åt frukost, for till stallet, red, därefter en joggingtur med backintervaller, frukost nr 2, dusch, cykel till jobbet, väl där åt jag lunch innan ett kort jobbpass 12-17. Så skönt att ha gjort allt innan jobbet. Så slipper jag komma hem antingen mitt i middagen eller skynda mig iväg efter middagen. Så det blir en slapparkväll för mig ikväll också. 



Kom ihåg mig?