Tisdag

 
Tillbringade hela förmiddagen i stallet. Mockade hage/box, fixade i stallet och tog en ridtur i det härliga vädret. Red ner till älven och tänkte stå och njuta en stund. Men min häst hade inga planer på att stå still inte. Men en bild fick jag till iallafall.
 
Därefter kom Tomas med lunch och vi tog en lunchdejt hos mig igen. Mysigt! Skippade träning idag och har legat framför TVn efter det. Tittandes på Gossip Girl. Dels för att jag kände för det och dels för att jag är rätt trött och öm i kroppen. Mina handleder mår nog sämst.  Har ju som sagt haft problem med inflamationer och efter två avfallningar på två dagar har de blivit allt annat än bättre. Nu däremot har jag fått i mig lite middag och ska snart åka till Klara och hänge med henne och tjejerna. Blir fint!



Kom ihåg mig?