Måndag


Måndag idag alltså! Började dagen med att göra morgon i stallet innan jag själv åt frukost. Senare åkte jag och mamma med Prinsen på Hippo för ett ridpass. Gick inge vidare i början men de var betydligt bättre i slutet. Pratar om min värdelösa sits som stör mer än vad den gör nytta ibland... 
Efter lunch åkte vi till Mickels för att fika massa gott och även middag. Mycket trevligt var det. Mätt o betlåten var jag också, inte så oväntat kanske. For hem därifrån lagomt till min ridlektion. Fick rida samma grabb som förra gången. Nämligen 6-åriga "Sune". Gick mycket bättre idag än förra veckan. Min sits var mycket bättre (bara sedan imorse) och jag red han mycket bättre. Travade massa bommar och där var han väldigt fin. Sedan la vi till studs i galopp och då blev han lite väl på tårna. Men annars är jag nöjd! Lyckades inte få denna herre på bild riktigt heller som nu ser ovan.



Kom ihåg mig?