Lördag

Här ser Bulan och Gerry lika stora ut.. Trots att Gerry är B-ponny..
 
Herregud vad denna dag går fort. Klev upp strax efter sex för frukost och morgonfodring i stallet. Mockade även boxen innan jag for hem igen. En stund senare, när Tomas åkt, for jag och tränade. Körde Indoor Walking 40minuter och sedan lite mage efter det. Därefter hoppade jag in i bilen för att åka till Pegasus och Tegs hästsport. Letar efter nytt träns och senskydd till min lilla ponnyhäst. Dock utan fynd.. Vid tolv kastade jag i mig lunch och for sedan till stallet igen för en ridtur med en tjej i stallet. Har inte haft sällskap med mig ut tidigare men det var inga problem direkt. Blev "Backrundan" men iprincip bara skritt. Men backarna gör sitt! Sedan bjöd Cissi på saft och bullar (stall-lyx!!) i stallet innan jag cyklade hem igen. Nu har jag precis duschat och bakat lite. När kakan är ute ska jag ta en power nap för att orka vara vaken lite längre ikväll. Jag och Tomas är nämligen bjudna hem till Nicke och Emilia. Dom skulle bjuda på middag och vi tar med efterrätt. Blir säkerligen trevligt!



Kom ihåg mig?