Långfredag och lördag.

Godmorgon. Har precis varit och gjort morgon i stallet och ska snart göra lite frukost. Igår var det alltså långfredag och den spenderade jag på bästa sätt. Ett bra träningspass på gymmet, ett bra markarbetespass på Prinsen med hjälp av Johanna och sedan gjorde jag och Tomas middag hos mig. Det blev grilldebud för iår och de invigdes såklart med varsinn bit entrecote. Till det hade vi sallad med fetaost, päron och valnötter, pommes och bröd. Svingott var det! Därefter slog vi på en film innan vi hämtade mamma och pappa. Idag väntar också ett ridpass på Hippo. Hoppas på att vi kan fortsätta där vi slutade igår. Sedan jobbar jag 14-19. Idag och morgon blir min sista helg på Ica. Känns lite tråkigt faktiskt men jag hoppas någon blir sjuk nån dag så att jag får hoppa in.. hehe! 





 



Kom ihåg mig?