Legdaaaay



Har precis fått i mig lunch efter ett långt benpass på gymmet. Tyvärr har jag ibland så svårt för att ge mig tid att ta det lugnt för jag har fortfarande så svårt att inse att jag endast har träning och stallet som mina dagligarutiner. Det sitter fortfarande kvar sedan skoltiden, att jag inte har all tid i världen. Nog för att jag vill ha mer att göa, men nu när jag verkligen har mycket tid så måste jag lära mig utnyttja det. Så idag tränade jag benen i lugn och ro... (haha jag sa just "lugn och ro") Men jag menar att jag tog tid på mig men köttade! Körde som vanligt benböj, marklyft, utfall, benpress osvosv. Men när jag idag verkligen gav mig tiden så tog det nästan två timmar istället för en timma.. Körde fler set, färre reps och tog slut på benen totalt Känns riktigt bra nu vill jag lova. 
 
Förresten, jag efterlyser någon som mer än gärna ställer upp och hjälper mig med designen.. framförallt en header. Är sämst på det. Någon som känner sig frivillig..? 

Jag skulle kunna testa hjälpa dig, har ju photoshop och sånt på datorn, vet dock inte hur bra jag är på det än och det beror lite på hur avancerat du vill ha (A)




Kom ihåg mig?