Kaffe



Förut drack jag bara kaffe ibland för att det var gott. Jag upptäckte inte alls någon effekt. Men idag dricker jag det inte bara för att det är gott. Utan för att bli varm och pigg. Jag exploderar av kaffe ibland. Mina tankeverksamhet blir som ett ånglok och jag vill göra tusen saker samtidigt. Inte sitta här utan jag vill springa tills jag inte orkar längre, jag vill flytta hemifrån,inreda, jag vill planer för enmiljon saker, jag vill handla massa mat(?), jag vill shoppa massa kläder, jag tror att jag kan hoppa en bana på 140 med Raspen, jag tror att jag kan bli rik.... and so on! Jag blir hyper och ibland pratar jag ihjäl mig om jag är med något. Samtidigt som jag ibland kan hålla mig. Kaffe har fan effekt. Men jag kan inte sätta finger på om det är bra eller dåligt.. Just nu är de nog dålig. För det är jobbigt att inse att jag vill så mycket men inte riktigt kan göra det nu. Först skolan, sedan resten av livet! 
 
På tal om kaffe. Kanske dags att koka en kopp och göra lite frukost! - livet
 

Men Elin, du har ju hela livet framför dig. Ta dagen som den kommer, du kommer hinna. Sen borde jag kanske lära mig dricka kaffe, då kanske jag skulle få lite mer energi jag med




Kom ihåg mig?