hoppträningen igår

Raspen var himla fin igår även om han var lite väl pigg i början och bjöd på små bocksprång. Tror någon stoppade i honom lite havre innan passet.. Men lagom till att hinderna blev högre så lugnade han sig lite och lyssnade bättre.  Vi tränade mycket vägar och hålla hästen rak. Sedan slog vi ihop till en kortare bana. Kom inte igång, då vi skrittat en stund, så jag fick en onödigt stopp på hinder nummer tre då jag släppte honom i mitten av linjen. Men sen började vi om och då kändes det mycket bra!
  

Ha, ha...någon är då inte jag. Jag är helt oskyldig och vad jag vet finns inget havre i vårt stall

haha jäklar vad han är på hugget :D snyggt!

Svar: Ja han är verkligen en HELT annan häst än om man jämför med från i somras/höstas.. :D Hoppas verkligen det håller för alltid!
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?