Har lite tråkigt.. applåd till den som orkar läsa igenom!

Detta är jag rädd för: Att jag ska förlora någon jag tycker väldigt mycket om!

Tre saker jag vill ha varje dag: Käk, kärlek och kläder

Tre saker jag absolut inte kan göra: Spela fotboll är det bästa jag kommer på!

Detta tycker jag om att göra: Vara med människor jag tycker om, hoppa häääst, träna, sola, köpa kläder osv!

Detta vill jag göra just nu: resa till något varmt land som bjuder på sol, bad, drinkar och shopping!

Bästa känslan: När man inser hur bra man har det och framgång!

Värsta känslan: Stress i alla dess former

Egenskap jag gärna vill att min partner har: En glad pojke som får en att le när saker känns jobbigt. Som Tomas alltså! ©

Är jag kär just nu? Det är jag!

Jag vill gifta mig: Ja det vill jag!

Följande saker vill jag göra innan jag dör: vinna på lotto, Uppleva New York, London, Italien osv. Alltså jag kan rabbla på ett bra tag men jag orkar inte!

Min käraste ägodel: Raspoetin!

Något jag vill ha i present: En resa, macbook air, iphone 5 och en systemkamera!

Detta har jag på mig just nu: Jeans, hood och tofflor.

Favoritkläder: jeans och ett linne typ

Favorit djur: heest

Följande musikstilar tilltalar mig mest: Metal

Favoritlåt just nu: Denna 

Roligaste ämne i skolan: Psykologi 

Tråkigaste ämne i skolan: filosofi – så fruktansvärt och obeskrivligt så tråkigt det är!

En bok jag gillar: Gömda

En film jag älskar: Gone Baby Gone

Favorit tv-program? Oj ser aldrig tv längre sen DH slutade.. OC och Desperate har alltid varit mina favoriter

Detta äter jag gärna: Pasta, fläskfilé med en cantadousås. MUMS!

Dricker helst: vatten

Favoritgodis: Choklad.. de visste ni inte va?

Hit vill jag gärna åka på semester: Italien

Färg på mina ögon: blåa har jag för mig

Min längd:
159,9 säger skolsköterskan.. jag ba. Hallå avrunda? - 160cm!!

Jag tror på:
evig lycka.. haha näe jag vet inte!

Jag spelar:
Quizkampen mot Tomas och vinner alla gånger!

Så här bor jag: I ett radhus med mor, far och bror.

Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga för mamma skulle hinna kasta innan dom dog

Favoritfärg: Svart 

Favoritcitat: ”Även om vi är på rätt spår så blir vi överkörda om vi bara sitter där”

Vad lyssnar du på just nu? carrion – parkway drive

Var är dina föräldrar födda? Umeå

När badade du i en pool senast? på Iksu nån gång i vinter

Har du varit med i någon skolpjäs? Ja

Hur många barn vill du ha? typ 2 - klassikern

Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? nej 

Har du åkt moped någon gång? Ja

Har du busringt någon gång? Ja vem har inte..

Har du fått felparkeringsböter? Nej, inte än

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej och kommer aldrig göra

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet

Har du en egen trädgård? Näe

Kan du alla orden i nationalsången? näe

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The place beyond the pines.

Favoritpizza? Pappas hemmagjorda alla gånger (med mozarella, salami o kärlek)

Chips eller popcorn? popcorn

Vilken färg på läppstift använder du? inget

Har du rökt jordnötsskal någon gång? vaaa kan man göra det?

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? haha näee

Apelsin- eller äppeljuice? apelsin!!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? alltså jag tror inte jag ätit ute sedan jag åt på Allstar med Jenny, Cissi, Anna och Tove

Favoritchoklad? Just nu är de Marabou Premiums Mintchoklad.. Men det finns ju så sjukt mycket god choklad!

Har du vunnit en prispokal någon gång? Yes

Är du bra på matlagning? Nej, tyvärr inte!

Klarar du att tanka själv? jaa

Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej

Pepsi eller Coca Cola? Spelar ingen roll,

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja när jag praoade på Lobbyn skulle man ju ha speciella kläder, de räknas som uniform.. eller?

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Alltså kärlek går ju först men det har jag ju så... MÅNGMILJARDÄR!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Kan man vara vän med sitt ex: Ja det klart man kan

Vem var det du besökte på sjukhus senast: Oj, det var en gammalklasskompis för flera år sedan.. Har haft tur med de där hittills..

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Telias standar hoppas jag

Vad har du i din väska: Börs, nycklar och rabatthäfte typ!

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: kolla instagam typ.. eller nåt!

Vad är du tacksam för idag: Att mina föräldrar började med fullkorn och slutade med läsk och popcorn varje dag! TACK

My gooood.. jag skulle kanske sagt: Att jag just nu är fullt frisk osv.. Men det var alltså de första jag kom på.. satan så tragisk jag är……. 




Kom ihåg mig?