Fredag

Denna dag är lite ångestfylld ändå. Känns som sista dagen på min sista lov då jag jobbar i helgen. Vaknade med huvudvärk och ordentlig träningsvärk. Tänkte mig bara lite jogg idag med sen sa pappa att han tänkte köra Total Training och då blev jag såklart mega taggad. Det är så jäkla kul så jag tänker glömma värken och köra ändå! Hinner ändå inte träna i helgen så detta blir kanoners!
 
Igår var jag som sagt på Hippo. Mamma fick filma lite och det var verkligen behövligt. Tyckte att det kändes helt ok och jag försökte lite då och då under passet att hålla ett högre tempo. Men när jag ser på filmen så går det ändå för sakta. Måste alltså göra mycket tydligare ökningar och minska lite då och då så att han verkligen får igång bakbenen. Det är verkligen dags för en dressyrlektion snart!
 
Det är tur att jag är medveten om vad jag behöver träna på iallafall! =) 

Att filma dig gör att du kritiskt granskar dig mer. Vet inte om det alltid är så bra....hur som helst så kan man anmäla sig via Nomi till dressyrträningar för Lena Unneby. Se här: http://veckodressyr.cybersite.nu/

Svar: Ja men jag ser de som en lärdom, jag ser ju bra utveckling också såklart. Men jag måste faktiskt fokusera på det jag behöver träna på mamma, man har alltid något att träna på och det är ju bra att jag ser det! :)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?