Torsdag

Klev upp lite tidigare än vanligt imorse för att hinna förbi Jobline innan skolan. Skulle hämta ut och prova arbetsbyxor. Skönt, nu slipper jag nöta på mina egna byxor när jag jobbar. Annars rullade väl dagen på som vanligt.  Kändes otroligt mega skönt att fara ut och springa när jag kom hem, så jag gjorde det. Fick ett mail sedan om att jag gjorde personbästa på mina 7 kilometrar, via RunKeeper appen alltså. Grymt, men mycket bättre ska det bli! Längre och snabbare hoppas jag på! Sitter iallafall just nu och försöker komma på ett företag jag kan intrervjua. Helst en egenföretagare.. Hör av dig om du vet eller är en det själv!
 
 

Carlings i åhlenshuset, de hade precis fått in det så var ju ba tvungen för de var ju så grymt snygga!:)

Svar: jaha då förstår jag!:D
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?