Tisdag

For till Obbola med Tomas igår. Fick gomat och tårta där, inte helt fel en vanlig tisdag! Mätt som aldrig förr blev jag! Nu däremot är jag hemma, ska snart äta lite frukost och packa ihop lite grejer för idag blir det äventyr. Camilla hämtar mig vid nio så ska vi åka till Mickels. Ska vara där hela dagen och sedan ta bussen hem, känns typ läskigt. Älskar inte att ta bussen till eller från nya ställen.Fast okej jag gjorde de mycket när jag var liten, men det var ju länge sedan! Men det är det värt. Ska hälsa på mormor och morfar också så det blir roligt!
 
Annars är de ju hoppträning ikväll och jag hoppas det blir riktig banträning. För vet ni..? Jo jag och Raspen är faktiskt anmälda till hemmatävlingen i helgen. Så vi startar två klasser på lördagen. Nervös? som aldrig förr, Taggad? Absolut!!
 
 
Gillar fortfarande den här bilden från våran första tävling!



Kom ihåg mig?