Måndag

Tro det eller ej men fy och usch. Det var inte så roligt i skogen. Kom hem blöt, iskall och luktade hemskt mycket grillrök. Kastade in alla kläder i tvätten. Skyndade mig att duscha och drog sedan på mig de skönaste och varmaste plagg jag hittade. Sedan tog jag fram något väldigt saknat och perfekt. Varmchoklad! Vet ni hur länge sedan det var jag drack varmchoklad? Måste ha varit mycket mer än ett år sedan.. Doppade hårdbröd i det och visst låter det tråkigt? Men oj så gott det är, precis som när jag var liten. Dessutom tog jag fram en bit mörkchoklad. För jag har nu klarat mina fyra veckor nu med avvänjning så vad passade inte bättre än en liten bit choklad? Känner mig mycket nöjd nu och ännu mer nöjd över att vi tydligen har skola 13-15.30 imorgon. Lite avis på mig nu va?
 



Kom ihåg mig?