jag är inte morgonpigg, bara motiverad!

 
 
Jag är absolut inte super morgonpigg som många tror. Det gäller bara att ha rätt inställning! Jag vill göra saker på dagarna, jag gillar helt enkelt inte "dötid", det gör min obekväm och stressad. Därför är jag en planerare, jag vill veta att det inte kommer en lördagkväll där de inte finns något att göra, usch fyfan. Som i lördagen höll på att bli. Det behöver inte vara något speciellt. Men att sitta vid datorn en hel kväll och se på tv helt ensam, det gör jag helst inte! Men när det gäller hästar och hinna med saker, då är jag beredd att kliva upp vilken tid som helst, bara jag får göra det jag vill,kan och måste! 
 
Bilden har inte riktigt med texten att göra. Mamma vaknade av att jag for på morgonen. Skulle ta ut Raspen igår morse, gav han frukost och sånt. När jag kom hem la jag mig med Tomas till strax innan nio då nästa alarm ringde. Men helt ärligt. Att kliva upp 5-6 på morgonen, det känns inte lika galet efter de senaste veckorna. Men lite sömn en helg gör såklart att måndagen är sjukt sliten och seg istället. Speciellt om man får tid att slappna av, då känner man att man är trött.. inte bra!
 
Förövrigt hittade jag inte ett dugg på stan.. Blev bara gomaten på Barista med Klara. Nu väntar jag på Tomas så vi kan åka till Obbola nån gång. Har lite för tråkigt just nu!
 
 



Kom ihåg mig?