Fredag

 
Kan ju säga att det känns fruktansvärt bra med helg snart. Tyvärr blir det kanske inte exakt som jag vill men det känns ändå skönt. Det är ju hemmatävling lördag och söndag så jag ska vara där och hjälpa till hela helgen. Dessutom har jag en del plugg att göra. Men ikväll blir det inget av det, ska bara ta det lugnt med Tomas. Fira honom hos oss lite i efterskott och sedan får vi se vad de blir resten av kvällen. 
 
Dessutom känner jag mig totalt rensad efter en joggingrunda runt umedalen innan skolan. Det behövdes verkligen! Dock gick det kanske lite tyngre än väntat men fem kilometer blev de, vilket jag tycker är helt ok för att springa på tom mage med trötta ben. Känslan efteråt. Ja det är helt klart värt det! Nu väntar hål i två timmar sedan idrott och småföretagande. Sen som sagt, helg!
 
 
 



Kom ihåg mig?